понедельник, 12 ноября 2012 г.

Купуємо фритюрницю. На що звернути увагу при виборі?


Купуємо фритюрницю. На що звернути увагу при виборі?


Фритюрниця - це таке зручне пристосування, яке полегшує процес смаження на рослинному жирі. Навряд чи знайдуться люди, які не люблять картоплю фрі. Слово «frit» має французьке походження і означає «смажений». Однак, у фритюрі можна готувати не тільки картопля фрі. За допомогою фритюрниці можна готувати м'ясо, птицю, рибу і навіть деякі фрукти.



Фритюрниця Tefal FF 1024

Купуючи фритюрницю, зверніть увагу на наступні моменти:

Чаша


У чашу заливається масло, і в ній смажаться продукти. Чаша буває емальованому або має антипригарне покриття. Якщо чаша Антипригоряюча, то в такому випадку продукти не пригоратимуть до стінок. Ємність чаші буде залежати від моделі приладу. Існують як маленькі моделі - всього на півлітра олії, однак, бувають моделі і більше - на 2, 2,5, 3 і навіть 4 літри. У деяких моделях чашу можна зняти, в інших - вони незнімні. Якщо ви хочете контролювати процес готування, то краще брати модель, що має спеціальне оглядове віконце.

Нагрівальний елемент


Більшість сучасних фритюрниць оснащуються закритим нагрівальним елементом. Він розташовується під плоскою сталевою пластиною - певним аналогом електричної конфорки. Недорогі моделі частіше мають відкритий нагрівальний елемент. Відкриті довше нагріваються, проте, за ними простіше доглядати. З пластини таки простіше змити пристали частинки, ніж зі спіралі.

Система холодного дна


Вона полягає в тому, що між дном фритюрниці і нагрівальним елементом підтримується декілька знижена температура. Передбачено це для того, щоб панірування і шматочки їжі не пригорали. Якщо продукти не пригоряють, то це сприяє можливості більш тривалого використання масла.

Кошик

Сітчаста металева корзина потрібна, щоб зручно було готувати у фритюрниці. Продукти кладуться не в саму чашу з маслом, а в корзину, і вже та, без всяких бризок, опускається усередину приладу. Зверніть увагу, наскільки зручна фритюрниця. Уявіть, що вам потрібно посмажити трохи картоплі, і спробуйте зрозуміти, чи підійде така кошик вам у використання. Обсяг кошика зазвичай вказаний на коробці.

Фільтри


Фільтр може бути стаціонарним і знімним. Необхідний він для того, щоб ваша кухня не пропахла Макдональдс. На перших порах це прикольно, але незабаром набридне. Всі сучасним моделі фритюрниць оснащені фільтром. Стаціонарний фільтр потрібно час від часу мити, на знімні ж піде більше коштів, так як їх потрібно періодично міняти, проте, їх ефективність вище. Окремо можна придбати спеціальні паперові фільтри для очищення масла. У комплект фритюрниць вони не входять.

Таймер


Для зручності здобувайте фритюрницю з таймером. Тоді ви не будете прив'язані до кухні, а цілком зможете зайнятися своїми справами. Однак, варто врахувати властивості масла. Воно має чималу тепловою інерцією, тому навіть при вимкненому електроживленні продукти можуть підгоріти.
Процес приготування у фритюрниці припускає, що продукти необхідно відразу діставати з киплячого масла. У сучасних приладах для цього не потрібно навіть відкривати кришку. Треба лише натиснути на кнопку і перевести в необхідне положення ручку кошика.

Потужність


Вона безпосередньо впливає на час нагрівання масла. Чим більше ват, тим менше потрібно хвилин. Максимальна потужність у фритюрниці може 2200 Вт Ці моделі можуть вміщати до 3-4 літрів олії.

Догляд


Будь кухонний прилад вимагає догляду. І фритюрниця в даному випадку - не виняток. Недорогі моделі мають незнімну чашу, тому, щоб її помити, потрібно поставити в раковину весь прилад. Але в такому випадку, вода може потрапити туди, куди їй потрапляти не потрібно, що ризикує привести до поломки приладу. Дальновиднее буде таки придбати пристрій зі знімною чашею.

Крім того, чим менше кнопочок буде на панелі приладу, тим зручніше. Рано чи пізно все це буде вимазане в жирі, а мити під краном або в посудомийній машині прилад не можна.



Фритюрниця Moulinex AM 1014 Minuto

Головне, що ви можете отримати, придбавши фритюрницю - це кулінарне розмаїття. Однак, враховуйте, що продукти, приготовлені «у фритюрі» дуже калорійні. Якщо додати до цього малорухливий спосіб життя більшості з нас, то зайві кілограми з'являться дуже швидко. Так що, не зловживайте! Вдалих покупок і приємного апетиту!

1 комментарий:

  1. Сьогодні я такий щасливий, бо Бог зробив це для мене, переживши важкі часи з іншими позикодавцями, і нічого не виходить, я збирався втратити віру і надію, але все одно маю бути стійким і переслідувати те, що шукаю. Я щасливий сьогодні, бо Бог скерував мене до найкращої Позикової компанії, і я ні про що не пошкодував, зв’язавшись з ними, і моє сердечне бажання було задоволено, і мені дали вказану суму, про яку я просив (300 000,00 дол. США), гроші були сплачені мій рахунок після двох тижнів розмови з компанією, і вони не напружували мене і не боліли при отриманні цієї позики від них, інші члени моєї родини та друзі, яких я їм направляв, теж отримали свою позику, я б тебе дуже любив зв’язатися з 247officedept@gmail.com / whatsapp 1-989-394-3740. . і швидко отримайте свою позику, і це безпечно і швидко, ви, у кого є втрачена надія, віра і все, що у вас є, лише в ім’я отримання позики, і нічого не виходить, бріться об заклад, якщо ви спробуєте цього чоловіка на ім’я Бенджамін, ви ніколи не пошкодуйте про що-небудь, і ваш запит на позику буде схвалено, і він буде виплачений безпосередньо на ваш банківський рахунок, тож поспішайте зараз і зв’яжіться зі швидкою реакцією на WhatsApp + 1-989-394-3740. попросіть будь-який тип Позики, і вона буде Вам надана. я бажаю вам краще

    ОтветитьУдалить